marcus<3<3<3<3<3

3 dagar och 8 timmar denna gång, GOOD WORK! Fast ne.

Menmen, jag sitter typ aldrig vid datan (?) eftersom att jag har min Iphone bebis så kollar jag facebook, diverse bloggar ifrån den så den har typ ersatt mitt data beroende. Haha. Hmm, kan ju blogga från den med med det dra så jävla mkt batteri och ja har inte listat ut hur man lägger in bild osv så de suger. Menmen en dag kanske även jag kan bli en bra bloggare.

Just nu är jag med Marcus (som allitd) ( :) ) Vi passar Alice för mamma och Krille är och storhandlar. När dom kommer tillbaka jag jag åka och sola, ska bygga upp brännan från Lanzarote igen. NAJJS. Tror ändå att jag kör på soldusch innan balen sen eller så får vi se om jag kanske klämemr in en solresa med farmor inna, vi frå se. Det lutar ju mest åt att de blir efter..  Men det löser sig!

Nu ska jag blnada saft till Allanbrallan. Hare bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

BLOGGGGAA!!

2010-05-03 @ 15:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback