-

3 dagar och 18 timmar sen senaste uppdateringen. Illa. Men jag har helt enkelt haft fullt upp och när jag inte tycker att min design är fin så vill jag inte uppdatera haha. Så jag måste göra om den igeeeeeeen.

Men iallafall helgen har varit awesome. Fredagen började med tjejmiddag och slutade med utekkväll i Älvsjööö, sov hos Marcus. Lördagen spenderades med Marcus och Love, drog en lunch på luggan sen ba drog vi ;pPppPP okej, nej men vi åt på lugano sen tittade vi på 95:ornas innebandy final sen okte vi hen och hyrde film och köpte godis och mös hemma hos Love hela kvällen, sen sov vi hos Marcus.
Söndagen började med att vi gick upp tidigt, Marcus skulle spela finaaaaaal och jag skille ju själklart titta på :) Så klockan tio var det bara att röra rumpan mot Solnahallen och se nör Marcus gjiorde två mål och dom vann med 4 - 1, grymma var dom! Efter det så blev de käk på Max med alla, sen så kom Marcus pappa och hämta oss sen åkte vi hem till Mackeeeeebooooi och han fixade sig och sånt sen så följe vi med lilla Jonas (Marcus pappa) och köpte kina mat som vi senare mumsade upp till middag. Sen blev de Wallander och så sov vi hos mig.

Idag då: Jag är ledig, Marcus gick nyss :( Och nu ska jag plugga. Förra åtets NO-NP ska göras. TJO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback