För Klaras skull! :)

Hej hallllåååååå!
Ligger i sängen med datorn i knät och en sovades Marcus bredvid mig. Haha så sööööt!
Men iallafall, vi har nyss ätit (viktigt: sallad från lugano) <3 och nu pluggar jag och han sover.
Skolan i dag var helt okej, tog med mig datorn som sagt och pluggade stenhårt, skönt att få lite gjort där iallfall så det inte är sådär superduper mycket nu när jag kommer hem. Jajaja, efter skolan åkte jag och Marcus in till stan och bytte hans converse, (jag köpte en halv storlek för stora) HAHA. Sen tog vi en glass i gallerian och sen åkte vi hemmåt och jaaa, nu ligger han här och sover och jag pluggar och det måste jag fortsätta med nu!
Juste gjorde mina gymnasieval idag. Det blev såhär:
1. Påhlmans
2. Kärrtorp
3. Jensen Södra
4. Didaktus
Alla med inriktningen Sam/ekonomi. TOPPPPPPEEEEEN!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback