I'M BACK

Hej allihopa, igen! Nu har jag tagit mig i kragen och gjort en tillfällig design n´sp jag kan börja blogga igen, najs vaaaa? Tänkte väl det :)
Just nu sitter jag på landet i Karlskorna och gör ingenting.. Idag så har jag inte heller gjort någonting speciellt, men i morgon ska jag! För då kommer Annica hit och sen drar vi till DAAAAAAAANMARK! WOOOOHO! Som jag längtat..
Har inte haft en ledig stund under hela sommarlovet förutom idag, eller halvt. Marcus har varit hä sen i.. fredags? eller? Minns inte! Vi har haft det jätte mysigt, seglat, kollat film, badat, hjälpt farfar med lite saker och igår var det vår halvårsdag och det firade vi med att ta skärgårdsfärgan in till stan och gå runt lite och gick till välkända ''Glassiären'' alltså en glasskiosk där man får hur mycket glass som helst haha! Stog i kö i en halvtimme, men de var det värt!
JAJAJAJ, nu ska jag avrunda! Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: HANNA

TACK GODE GUUUUUD ! LOVE U

2010-07-21 @ 22:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback