Tisdag

Kul att vakna av att elektrikerna bankar uppe i köket. Jete kul. Äsch lika bra, ska ju ändå upp. Taggar till inför denna dag med ''Hurricane'' Grym låt dedär! Engentligen är jag inte alls taggad på skolan.. För det är så jäääävla mycket att göra nu men de ända man kan göra är ju att göra klart det så slipper man det sen så de e vad jag skal göra. Ska ta med datan idag, det finns ju inte en ända hel dator i skolan längre. Antingen saknas ett tangentbord eller en mus, och varför itne en skärm? Cp skola. Måste bara leta reda på min internet dongel.. Sen så bär de av till skolan. Efter skolan ska jag in till stan men Marcus och byta conversen jag köpte till honom i födelsedagspresent! Sen blir det hem och plugga igeeeeeeeeen. Nej men nu måste jag fixa mig och sen springa till bussen, puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback