aaaaaaaatja

hej era i hoprullade snorkråkor! det har inte hänt så mycket på senaste tiden, jag har mest haft träningar igår hade vi två träningar i fem timmar, men jag lever. idag hade vi fyra timmar, inte så jobbigt :) OCH I MORGON BÖRJAR SKOLAN :'( jag vill verkligen INTE! skulle göra vad som helst för att börja om sommarlovet eller nått. men de ska ändå bli kul att träffa alla igen! fast jag har träffat dom flesta under lovet, men ändå. min data är sönder igen också, yes! neeeej fuck off. tänkte lägga in lite bilder på saker jag har köpt och så men icke, då ska min dataaaaaa bli helt svart och så den kan ju bajsa :( såhär sitter man vid mammas jätte fina data som jag har tagit sönder alla tangenter på så de är skit jobbigt att skriva, men vad gör man inte för alla gulliga läsare? (a) nu ska jag hoppa in i duschen och sen ta bort alla kläder från mitt golv!
kuuuul va? pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback