amen, gud

tjafaaaaaaaan, jag är bäst. idag har jag varit sjukt bra! redovisade svenskan och gjorde klar engelska men hann inte redovisa det, men jag är bäst än dååå! skolan är tråkig, minna är sjukt rolig. efter bajset så gled jag hem till min lilla alleballe åt där sen flög vi hem till mig och hämtade min väska sen drog vi ner till tuben och sedan rullade vi iväg till tränignen, haha missade att gå av vid vasalund så vi åkte förbi några statinoer eller asså vi missade men alle sov på bussen ( med öppen mun ) och jag lyssna på music sååå glömde vi trrycka på stopp. haha! så vi hamna vid råsunda ni vet fotbollsplanen. haha så vi fick ju gåååå hela vägen tillbaka men så tog vi ju självklart fel avfart i rondellen så vi gick hela vägen in på den tills vi frågade en som sa att vasalund va åååååt heeeelt andra hållet fast de visste jag hela tiden :) aja tränade två timmar och sen åkte jag hem och duschade och åt mat, god mat. PuSs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback