flashbacks

haha gamla tider asså.. :/



sundbom HAHAHAHAHA :)



haha falun, time och anna och simon där bak ;)



becca&malin <3



minna och jag <3



june och cacca för så jääääääääääävla länge sen! <3




deltin i falun <3





arri, jag och nicole tuuuuusen år sen :/ <3



aaaaallex , vart har du taigt vägen? :o <3



haha vanessa! piiiiinsamtläge! <3


typ sommaren 06 eller nått <3



mhaha! ankan och jag <3



daaaavid! <3



haha tusenfemhundrasextioelvatusen år sen! <3

haha jag har massa fler men dom får ni se en annan  gång ;)

Kommentarer
Postat av: veronica

men gud ! TA BORT !!!

2008-08-22 @ 23:34:21
Postat av: Annie

verran du är inte ens med på nån bild? :p

2008-08-25 @ 17:08:44
URL: http://annicagerdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback