godnatt typ

ja nu ska jag äntligen sova, har städat rummeet nu som jag sa att jag skulle göra :) duktigt av mig! ska upp klockan sju i morgon, det kommer att bli tuff med tank på att klockan är två nu.. aja, sova kan man göra i graven. haha.. i morgon ska jag vara tio över åtta i centrum för att möta alla för vi ska dra oss in mot stan och fira vår dag, stockholmarnas dag :) jaja, det kommer att bli jätte kul, hörde att de ska vara vatten krig på 25tusen pers? faAn va kul, jag är på! hihi ja de är dagens planer!



sovfult och smek till alla som börjar på ö!

Kommentarer
Postat av: Jessica

KAn nog bli ett jävla drag inne i stan idag :)

2008-08-08 @ 13:25:31
URL: http://jels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback