HAHhaahHAhahahH

Namn: amanda
Födelsedag: 19 december
Hemstad: stockholm
Boende: fruäääängen 129 brääääh
ort: hägersten, har jag lärt mig
stjärntecken: skytte
ögonfärg: grönblå
hårfärg: brunett
skostorlek: 38
klädstorlek: XS
syskon: alice och martin (a)
din svaghet: dampar för lätt
dina rädslor: jag? rädd? pfft
hur vill du dö: vill inte dö?
ditt beroende: mobilen


HAR DU?

Spytt ner din kompis :
  nej det har jag faktiskt inte
skämt ut dig för mer än 100 pers: haha säkert
kissat på dig över 15 års ålder: är inte ens femton
gått på bio senaste månaden:  nupp
varit berusad:  vem har inte?
blivit tagen av polisen: hahah ja
blivit rånad: nej
köpt en macka istället för godis: hahahahaha
ätit potatismos: haha ja
åkt tunnelbana: varje dag
ridid en kamel: nepp
rökt: japp
knarkat: nupp
pökat: och lökat
varit ute längre än 7: det är typ då jag går ut..


LIVET OCH VÄNNER:

är du lycklig:
såklart
hur mår du idag: fetme bra
någon som svikit dig totallt någon gång: många gånger
bästa kompis som brytit ett löfte: säkert
vem av dina vänner för dig att skratta mest: kristine
värsta känslan: nån dör
bästa känslan: vatt vara kär
vem har du känt längst  av dina vänner:
nattapatta
har du kvar dem än idag: jadå, hon sitter här breve ;)
har du många vänner: det räcker
när grät du som mest: nån månad sen
hur länge vill du leva: tills jag dör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback