helllajsanflajsan

tjafan, utvecklingssamtal hade jag i dag, det gick bra. ¨lite för mycket spring i benen och vil gärna gå från lektionerna väldigt snabb¨ haha men och.. japp jag sa ha massa mvgn och vgn den här terminen så amanda goes pluggis 8) japp men nu sitter jag här med fellis och vi pluggar :) jag skriver nån novell på englelska som handlar om någonting, och fellan kör so :) (antecknar ni?) men nu orkar jag inte skriva mer bajs så jag fördriver tiden med nått litet test! enjoy!

DIG:
1. Hur lång är du? 169 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? noaning
3. Vad pluggar du? haha asså jag gå i åttan? ingen speciell linje direkt
4. Har du långt hår? mja, men de kunde ha varit längre
5. Vilken hårfärg har du? brunt
6. Sminkar du dig? haha ja?
7. Har du kysst någon idag? pussat lite på min lillakusin bara

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? är de nu..
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? minno
3. Har du kysst nån kompis? haha ja
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? haha ja :)
5. Vem har du varit kompis med längst? julia h eller nathalie och alleballe
6. Vem känner dig bäst?
julia h, och alexandra
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? länge, jag ger mig inte?
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? några..

KLÄDER:
1. Vad hade du på dig idag? svarta leggings, ett vitt line ett vit tub tupp över det sen en dvart stickad kofta och en guldigt halsband
2. Har du bytt om idag? många gånger
3. Favorittröja? oj, det är många
5. Har du gett bort kläder nån gång? ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? haha njae
7. Har du handlat kläder genom internet? det händer
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? haha nej..?
9. Vad använder du för skor? ballerina mest

ååååh va kul? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback