hemma

hahahahahhaaha de va kul där inne i stan, typ värsta draget? haha nja men asså de va kul :) jag ska vara med på storbildsskär 8 gånger på stureplan och i kungsan, ey respekt. sen ska jag vara med på tv om npn intevju om ung08, haha  hud va pinsamt de va, när hon står där och intervjuar mig och kaernan va på coh allt så blåste det till och nått plasttak välte så jag fick en hel sjö med vatten över mig! haha hon repporten ba oj! hahaha pinsamtläge :) sen va vi med i nån tävling om en kryssning och en annan tävling om en mobil.. sen börja de regna, vi drog till donken och åt och sen till globen och checkade karoke, min gamla dagis fröken vann den där karoketävlingen, kul :) har typ träffat halva stockholm idag, och min BEBIS JUUUULIA! mööh gullrumpa! glöm inte vår löfte ;) cp, vi ska dra in i kväll igen opch titta på fyrvärkerierna som börjar  runt elva tror jag, nu ska vi möta alla i västertorp :)

nu är beccaljanen och jag här hemma hos mig, hos pappa där jag träffade danskarna för några dagar sen.. va grymt rädd för att dom skulle vara kvar men de varom inte, men becca och jag skulle ändå checka läget så vi gick in på baksidan och tittade in genom fönstrena men de va igen här men upptäkte att de va någon som hade försökt bryta dig in :/ ska banka den som göre? passa er. aja vi ska

hahaha de blev mycket hahahhah i de här inlägget men.. HEJDÅ.. inga bilder föressten, de får ni i kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback