hihi, galda miner

ja, det känns konstigt att känna hat får tårna ända upp till mitt sista hårstrå när man ser er?.. jag kommer aldrig förlåta er. synd för er :/ men aja skit samma! sov hos becca igår va ute innan de och chilla lite :) de va najs, becca och jag somna inte tidingt satt och snacka sönder om allt, vi har ju kännt varandra sen vi va - 0 :) jag gick på dag mamma hos beccas mamma (a) haha! och nu bor hon över mig :) feta najs! men jajajajjajajajaj, becca är störd ni ska få se massa videoinlägg senare typ fem stycken :) haha ni kommer garva sönder! nu sitter jag vid datan hemma hos pappa och becca och vanessa är här, sitter och snalcar lite pch jag skriver.. vi vet itne vad vi ska göra idag ska fan inte vara i fruängen och förstöra våra liv idag.






pussssssssssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Fanny

manda, vad har hänt? vilka hatar du? :O <3<3

2008-08-10 @ 21:16:43
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback