hubbabubba

hej, vaknade  nyss typ. har ingenaning om vad jag ska göra.

haha måste bara säga att jag hade förjäva kul, i måndags och tisdags (a) orkar inte skriva om de är någon som inte borde läsa det här läser det här..

men om det skulle ha varit dålig väder idag så skulle jag ha varit med natta men det är ju ganska fint väder så jag ska träffa kortisen, malin. har saknat henne sjukt mycket.. har träffat henne två gånger deet här sommarlovet och det skulle bli 'vår sommar' men icke.. OCH JA DET ÄR MITT FEL MALIN! :) haha men vi kör på nästa habibbi! ....vi som skulle haffa cycklar och allt.. aja idag ska ajag iaf träffa henne och alla andra säkert, bästaste! vet inte vad vi ska göraaaa men, minna, läkan lär inte vara  så hjärtliga att vara med med tanke på alla dssa dar, kanske jag ingår där också? haha! aja bella är tillbaka från världen också, du är riktigt jävla underbar.
nej men nu ska jag äta.... nått gott!

PÖSSSSSISSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback