jag bjuder på.. det här!

10 favoriter:
Färg: marinblå
Mat: tio kronors glassen på donken med colasås eller stor pomfritt på grilen men hamburgedressing.
Band/artist: typ rmk
Film: me likes ebba och didrik, haha ebba är skönaste.
Bok: shiiiiiiit, jag har fakstisk läst en bok men jag kommer inte i håg va den hette men de va skit bra.
Sport: skidor är skit kul, men me playes basket
Årstid: vintern är kul för då fyller jag, men sommarn är bäst och hösten är typ mer bäst.
Veckodag: fredag
Tid på dygnet: kvällen och natten
Sysselsättning: fruängen centrum jao! nej men... eller jo

9 nuvarande:
Humör: trött och sur och fettme glad
Kläder: samma som på bilden här under fast ingen kofta
Nagelfärg: ingen
Tid: 00.51
Omgivning: hos pappsen
Irritationsmoment: fula månniskor, jag hatar dom
Tankar: vaaa?
Längtan: min säng ropar... 
Samtal: jag pratade senast i telefon med malin

8 första:
Bästisen: julia holmberg, och de är de fortfarande
Husdjuret: malin rytterheim
Piercingen: naveeeeln snart!
Kärleken: haha de måste ha varit typ richard eller viktor eller adam! shit.
Musiken:oj, britney spears!
Bilen: ingenaning
Kyssen: kommer inte ihåg men de va säkert gardart! hahahahahhaha
Fyllan:  too young
7 senaste:
Cigaretten: bra fråga
Drycken: saft
Bilturen: alexandras mamma
kyssen: rasmus om man säger så men annars vare nog lisa senast i kväll
Tv-programmet: mtv tittar jag på nu..
Pirr i magen: nej :p
Misstaget: vet inteeeeeee
6 har-du-någonsin:
Varit kär i en kompis: asså inte en tjej?
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad: nja..
Varit med på TV: yey
Kysst en främling: ja
Ljugit om känslor: inte för mig själv, men aa

5 vem:
Pratade du med senast: pappa haha
Saknar du nu: rasmus
Gick du på bio med sist: towa
ringde du senast: malin
Ska du träffa imorgon: felicia

4 saker (en på varje):
Du gjorde igår kväll: kommer inte ihåg
Du kan höra just nu: tvn och pappa som håller på med några burkar
Du inte kan leva utan: brudarna
Du gör när du är uttråkad: datan

3 människor:
Som du kan berätta allt för: julia h och alexandra
Som du hatar: haha för många
Som du tycker är snygg: för många det med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback