jag har så jävla tråkigt

Vad blir ditt namn baklänges?
 adnama                                       
Har du gjort en snögubbe i år?
nupp? det har inte vareit vinter
Blont eller brunt hår?
brun
Platt eller lockigt hår?
krull
Är du kär i någon?
ja..
Vem ringde dig senast?
mamma (a)
Vad har du för startsida på internet?
msn..
Har du testat judo?
nej
Donken, burger king eller max?
donken forjalf fast max är godare
Går du på någon sport?
jao, bakset mannen
När åt du senast en fiskbulle?
öh.. hmm.. dagis typ
Kan du gå ner i spagat?
haha, jag KUNDE
Vad drömde du inatt?
ingenting 
Höga eller låga strumpor?
beror på skorna
Vad åt du senast?
nudlar
Vad är du mest rädd för?
jagf är inte rädd fför någonting
Mjölk eller fil?
båda!
sommar eller vinter?
sommar, men endå vintern (fyller år då)
Bikini eller baddräkt?
blommig badräkt, tsss
Favorit läraren?
ingen
Sova i mörkt eller tänt?
mörkt 
Har du gråtit i skolan någon gång?
japps, hahahahahhaha
Hur tar du dig till skolan?
jag går
Fjortis eller emo?
fjortis..
Har du tråkigt?
driiiiiv inte
Vad ska du göra nu?
äääta


Kommentarer
Postat av: Fanny

Taaack söt :) Jaaa jag saknar dej med, vi får träffas nån gång :/ <3

2008-08-06 @ 20:39:02
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback