kunskapsskolan ;o


ja asså det finns inte så mycket att säga, första dagen i skolan va väll asså kul? eller haha jag vet inte.. de va kul att se hur alla har förändrats under lovet :) haha alla killar som innan lovet va små pluttar och typ waxmissbrukare har typ blivit monster allihopa ;o stora röda finnar i fejjan och en röst som du borde skÄÄmAs för, ni fattar va ja menar :) hahaha det har ju börjat nya sexor nu, guuud va små dom är! så korta.. dom är ju nittisexor! hallå? skitsmå! jaja.. men vi började halv nio med en bgs vi fick nya loggböcker, svarta (intresseklubben antecknar) och typ pennor och sånt som jag redan har tappat bort. sen slutade vi vid elva och nu sitter jag här, ska ringa min sötaste felicia och säga att hon ska gå hem från där hon är för att jag ska komma till henne har jag bestämt mig för. vi har ju träning i dag också sex till åtta. buuuuuuhuu min färg asså brunthet eller va de kallas börjar gå bort! mååååååste sola, men vart är solen?

pusspåallafulaochsötasmåfåglarsomheterandersellerulf

Kommentarer
Postat av: Fanny

svarta loggböcker, yey :D <3

2008-08-20 @ 21:59:34
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/
Postat av: amandaaaaaaaaaans

haha jätte :) <3

2008-08-21 @ 14:58:16
URL: http://amandalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback