lalalalalala emo amanda

tjah fan, dagen har varit seg.. jag har typ färgat håret, synd för er att ni inte får se bilder för de blev för fult, nästa gång blirre blont asssssså :) haha jag ska fan prova och se hur de blir :)
idag titta jag och natta typ bara på film flr de va henne jag var med i dag och senare träffade vi alla fruängen gangsters, love yahhhhh all babes! vi chilla i vippan, beccis och jag badade i poolen, JAO ;) lyssna på musik typ bara satt där och dog, drog hem lite senare jag ska tjäna pengar snart, ska städa mitt rum och typ vika min kläder i garderoben. kuuul va? nån som vill göra det åt mig? :) möööh jag har köpt jävla mycke kläder den här månaden, ni får se bilder nästa vecka när jag är hos pappa :) hhahahahhha ja juste jag tog en sväng förbi pappas lägenhet idag, skulle checka om han hade pengar lixom, så ba va inne dörren stängd.. vem faaan har stängt den? ;o haha aa men vi stänger aldrig den? men iaf så öppnade jag och då vare tänt i hela lägen heten och de stog nån tjej i min ålder där och npn gubbe typ i 40-års åldern som ba; haj, hej på danska asså ( för er som är något tröga så bor min pappa i danmark och han har en liten lägenhet i stockholm som han typ kommer til en gång i månaden ) men iaf ja ba ; hej, jag ska bara hämta pengar.. :) och han börja snacka om att det hade regnat och att dom hade varit på museum och skit.. de va förJÄVLA pinsamt! hahahhahhahah!

nu ska jag göra det där roliga städa!

prutt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback