strunke in tha house

nej men han johannes möller tycker att han ska få vara med i min fina blogg så sure baby! ja vad ska jag skriva då? haha han är största ofrivilliga playern evah och han har snaggat av sitt fina hår, dummhuvvvve! han har nyss fåt ps3 och han är ÖVERLYCKLIG ;) han ljuger jämt om allt och inget och han vet inte vad han gillar mest, blondiner eller bruntter :o inget svårt val plutten! mööh vad vet jag mer om dig då? haha en jävla massa, typ... hans  kuk är 18 cm? han har mätt den själv.. jag har inte mätt jag SVÄR! haha ;s ja men.. jag har glömt vad han heter i mellan namn men nått jävligt fult vare, jag vet att hans pappa bor i trollhättan men vafan? han har ju nyss flyttat till typ hägerstensåsen? haha förklara det strunke ;) och alla desperata tjejer här är han nummer; 0737581766, räkna med ett godmorgon varje morgon!

nöjd baby?

det blir ingen bild men han vill kanske vara anonym eller nått, aja johahannes på pea iaf!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha Härligt inlägg bruden!

2008-08-07 @ 23:52:20
URL: http://jels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback