sura miner från min sida


det känns som om sommarlovet bara flög i väg? bara sådär sviiiiiiiiiiiisch! haha nej men de gick otroligt fort :( i början så åkte jag till spanien på cup jag va där i tio dagar, sen va jag på landet med julia i två veckor sen va jag hemma hos henne sen va jag på towa landställe i en vecka sen ....? vad har hänt mer? titta ;o jag kommer inte ens ihåg? jag har varit hemma lite sen hade ju mamma fyllde ju mamma tant och då vare fest då va julia där också, vi serverade.. sen har de inte hääänt nått mer! när man va liten va sommarlovet mycke längre, känns de som :o aja life is life.nu ska jag sörja det här tills jag kommer på att i morgon får jag träffa annicaaaaaaa igen, för alla dom som är väääldigt tröga så är det anniebannie på bilden där uppe! den lilla grisen va i thailand i tre hela veckor! gissa vem som saknade henne mest? JAAAAAAAAG! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback