the vooooooooooice ohhhhhhhhhhheight


men tjaaaa era små bruna bananer! idag vare the voice som gällde, innan de vare mormor och morfar! grattis mofar sötnos! hihi. ja jag vaknade runt halv elva, drog till mammsen vid halv tolv sen lulla jag ner till mormor och morfar på kalajs! aha skit tråkigt, träffade massa från min släkt som jag inte ens visste att jag va släkt med? haha aja fellan kom dit sen drog vi hem till henne jag fixade mig checka hennes garderob tog på mig något enkelt sen drog jag till kungsan och träffade alla, och även annica. du beeeeetyder mer än vad du tror. kortis malin va där också hon tar mycket mer plats än vad hon behöver i mitt hjärta (tssssss, alla närmaste fattar skämtet) yeeeeeeeey, men i morgon lägger jag in bilder men vad jag hade på mig idag får ni njuta av! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback