tja sötisar

de va ett tag sen jag blogga och satt vi datan i huvetaget. skolan började i måndags, ska ju få betyg och skit den här terminen! jag ska ha 4 mvg och 7 vg och ett g i spanska som jag hatar.
i igår va jag ute med alla, hände inte så mycket.. vi va i fruängen sen drog vi till segeltorp och träffa anton, haha! åkte hem va i fruängen i typ en halvtimme sen gick jag hem och sov i min skäna säng men mina älskade kuddar! i förrgår va jag också ute, eller nej de va jag inte jag hade träningsläger över dagen bara, grillade på kvällen sen sov jag hos mormor :)
idag vare tisdag, förra terminen slutade vi alltid tolv på tisdagar men ickesanicke nu har vi istället en fast lektion i varje ämne en gång i veckan, det suger. fast de är ju lite bra ändå.. på nått sätt. idag hare bara varit skola givk hem dirket efter? venne varför orkade inte vara ute sen mååååååste jag plugga äckelkurs, det suger de med! någon som vet va riksdagens uppgift är? nej inte jag heller.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback