tråkigt

jag vet inte vad jag ska hitta på, malin skulle komma och låna nån tröja för... 3 timmar sen? aja hon kommer väll men jag ska nog dra till natta ändå för jag pallar inte vara ute de kommer säkert börja spöregna.. ni vet den dan de regna utahelvete? det typ blixtra och allting? haha hela den dagen va jag ute från morgon till kväll..helt cp! det såg ut som om jag hade duschat när ajg kom innan för dörren här hemma.. som en chackhora, ahhahaahhhaha alla som fattar.. fattar. men vad tycker ni om min fina blogg då? natta har hjälpt mig eftersom jag inte fattar nånting av de där, man tackar natta.
helt segt lov har de varit en vecka tillbaka.. jag tyo vaknar as tidigt för att alice vakna och väcker mig , sen kan jag inte somna om så jag ligger och tittar på tv, sen sätter jag på datan.. sen äter jag sen ringer nån mig så bestämmer vi stt vi ska träffas, sen går det flera timmar så går man ut efter man har ätit middag och kommer hem ganska sent. kul? ja :)
men nu ska jag ringa nån om ingen hinner ringa mig först!

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback