träningsvärk.. nej

haha sjukaste dagen asså! haha började med astt jag hade tränmig klockan tio (on tha morning) jag vaknade halv tio sp de va bara att ringa mamma efter skjus eftersom att jag tränar i solna, kom lite försent till träningen men de va lungan, va förjävla kul att se alla igen, vi hade tröning med nittifemmorna riktigt söta typer :) efterträningen så trodee jag att jag skulle vara döööd! men de va jag fuck heller inte, men det ändrade kriustine snabbt på, vi drig inte till solna centrum och käkade och tittade runt lite sen så fick hon för sig att vi skulle träffa hennes killem, jeremy så vi åkte runt och runt och runt  och tillslut hamnade vi i näckrosen och lixom vartfan ligge de men så såg vi en buss som de stog 'sundbybergststion' på så  vi hoppade på och åkte kanske 10.. eller flera stationer för att vi skulle ta pendeln därifrån till hjärna.. eller hure stavas :) men när vi kom fram dit så går inte pendeln därifrån! så vi fíck gå (GÅ) från sundbyberg till SOLAN STATION! vet ni hu rlångt det är? circka 4 mil. så det va döden, jag såg verkligen döden som en utväg! men jag överlevde gick och skrek till alla låtar på min mobil, rikitgt najs! haha. mne aja när vi väl kom fram till solna station så kom vi på att de va mycket närmare hem till kristine så vi drog dit, tof pendeln sen bussen och sen fick vi gå, IGEN. åh va segt! men aja när vi kommer fram till hennes dörr så kommer den där blonda sken på att hon har glömt nycklarna i sin träningsväska i hallen, OJOJOJ vilket damp jag fick, de va FAAAAN inte kul! eller jo de vare. haha så vi fick ringa till hennes söta mamma som fick ringa till hennes söta lillebror arvid som fick komma och rädda oss i nöden men innan han hann komma så började det regna, trevligt! när arvid kom så gjorde jag vågen och hade lust att springa och pussa den lilla killen! haha men de gjorde jag inte. vi kom in till kristine gjorde lite sodastreemad saft tog två kannor hällde upp saften i dom gick upp och satte oss vid tv:n och spelade giutar hero, mjaaaaaaaaau senefter en timme vare dax att träna igen, tsss! jah hade värsta sockerkicken typ och va helt jävla skumm hela tiden, sjukt kul. de va ingen jobbig tränin.. eller jo de var emen jag tyckte inte att de va så jobbig fast det borde jag tycka eftersom det är min andra träning på.. hela lovet! men det gick bra och de va kul, hade ju egentligen tänkt att sluta på basketen men nu har jag ändrat mig, det är ju SM i år och jag hoppas att jag blir utagen för isf kommer  det bli riktigt najs! och supderduper kul ;) jaja pappa hämtade mig från träningen och nu så har han lagat mat åt min, han severade fasktiskt  mig här vid datan, haha ett mirakel eftersom han är så rädd om denna nya super snabba dator, jag älskar den. haha!
slänger in en viedo senare! pussochprutt

Kommentarer
Postat av: såfia

amanda, 4 mil från sundbyberg till solnastation? haha de är typ 3 kilometer (a)<3

2008-08-13 @ 11:07:01
Postat av: amandans

haha jo jag vet, men vi gick en omväg.. för bi min mammas jobb, yaao! <3

2008-08-13 @ 11:19:14
URL: http://amandalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback