martin brorsaaaaaaaaaaan!

                    
haha detta är martin, han är de fulaste jag vet :) nej då!  martttty är bäst, haha nu ska jaaaaaaag berätta en saga för er!
de var en gång fyra tjejer med namnen, amanda, malin nicole och ariana som skulle gå på grönan. och samma dag så vaare fyra typ? killar som också va på grönan med namnen, martin, ackepacke (julius) och två till kommer inte ihåg. ah så stog tjejjerna i kön til bergådalbanan sóch de va asa mycket folk (så varför skulle vi stå i kö för?) haha så vi trängde oss och hamnade vid dom där  fyra killarna och så frågade vi tydligen om dom bodde i hammarbysjöstad men de gjorde dom inte sen så sa vi att dom liknade några, martin blev alec och julius blev acke och en annan kille som kom från frankrike han blev  typ frankrike, riktigt störande typ. haha sen så tyckte frankrike att vi va jobbiga så dom hoppa på bergådalbanan och vi tog vagnen bakom (a) haha! efter de så drog vi iväg och så ville tydligen acke leta reda på oss så hottade han mig (ensaaaaam) vid uppskjutet typ och frågade massa typ om pea och sånt. haha ja och sen va dom tvunga att dra hem, mupparna :) och sen dess har jag typ skrivit med martin varje dag,möh! han är faktiskt min storebror! respekt! sen dess har vi träffats två gånger, asså martin bor i skogen.. i sandviken ( jag vet att ni inte vet vart de ligger men nästan gävle) ah, men vi träffades i kungsberget en gång och sen har vi träffats i stockholm en gång, i täby hos acke fast då va marissa med också, haha hon blev kär i martin yaaaao! ja sen dess har vi inte träffats men vi snackar jämt typ på msn, de va aaaaaaaaaaaaaaaaallt och martin, jag älskar dig på nått sätt <3

Kommentarer
Postat av: Jouhanna

aaahmenduuuu! älsklingsmartin är min som ba faan!!

2008-08-13 @ 18:13:15
URL: http://http:/jouhannas.devote.se
Postat av: Anonym

men driiveruu? han är bara min, du känner intye han :D

2008-08-13 @ 21:31:28
Postat av: Anonym

Hahaokejdå. Jag är johanna =)

2008-08-14 @ 18:28:16
URL: http://jouhannas.devote,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback