at becca

hejhejhejhejhej.va och  skrev mte igår kväll för jag va och köpe mobil och va på biiiiiio med pappa :)))) är typ aldrig me an för han bor ju i danmark, mn iallfall vi såg vi hade iallafall tur med vädret - igen :) haha den va feeeeeeeeeeeett rolig! :)
en mobil köpte vi också, nån svar gullig sak :) i dag har jag bara varit hemma och packat inför flytten och haft match, final.. vi förlåroa med fem poöng och de va dommarnsfel så hela kvällen ska jag vara sur över det. fast nu sitter jag här uppe hos becca, vet inte vad vi ska hitta på.. kanske vara med anna och sra hem till williaaaaaaaam.. omja orkar fixa miiiiig.. haha :) pusshejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå final? det var ingen final!

2008-12-22 @ 21:37:50
Postat av: Anonym

haha jo`, oom vi had vunnit hade vi ju gått upp till elit a? jag kallar det final idjot

2008-12-30 @ 20:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback