helgen&lite annat

jo men hejsan, har inte skrivit på ett tag men som jag har sagt så hatar jag datan hemma hoa mor min, men nu är jag hos far så nu ska jag skriva en jävla massa kul! haha vi börjar med helgen..

fredag: skola som vanligt sen käka vi i centrum sen drog jag anna malin och verran hem till moi och spelade playatation, low life.. åt lussebullar och sen typ snacka skiiiit som allt och alla, det vi är bäst på :) haha, efter det drog jag och malin int till centralen och mötte julia som kom men tåget från värmland, ääälskling! åkte hem till mig, fixade oss, bytte kläder och hela fadderullan, sen mötte vi anna och verran i centrum drog till älvsjö och träffade calle, david filip, macus och joel :) spelade coola med dom ett tag tills dt blev knas och dom va tvunga och dra.. träffade andra otrevliga boys som skulle slå sönder allt och alla sen träffade vi en buss som de stog 144 på som vi åkte med hem.

lördag: sov inte så bra den natten. fredagen till lördagen alltså.. mjaou delade på en 90 säng med sveriges stolthet, julia.. voff.. väldigt omysigt.. tillslut gick vi i alla fall upp och drog på oss kläderna, snygga som vi var drog vi in till stan och köpte massa grejjer, jag köpte en pressent till min lilla syster  som fyllde år så, i lördags. så jaa.. vi skulle ju fira henne också, hela taikon va hemma hos oss när vi kom, hem trevligt tog lite bullar och dog med morfar i soffan :) lovelylyly!  sen  senare på kvällen skulle vi träffa några personer som jag inte orkar nämna namnet på.. -.- men så blev det inte utan, träffade the real gangters bröderna i fruängen ist.. sen drog jag, robel, dawit och william och julia hah många och.. :p aja iaf vi drog hem till william och bara chilla.. titta på film :) sen drog vi hem.. haha fyfan lyckad hemgång.

söndag: vi vaknade, drog snabbt in och solade sne tilbaka hem och hämta julias väska, in till centralen och käka donkkkkk sen sprang vi till tåget som julia skulle ta tillbka hem till värnland.. :'(

måndag: segt som vanligt.. vem hatar inte måndagar? har ingenting att göra i skolan så gör mest ingenting.. jo en väldigt jobbig sak. går runt och väntar på att en mattelärare ska bli frisk så ajg akn redovisa :)))))))

tisdag: skola, matteläraren fortfarande sjuk.. kuk. snackade med vanessa efter skolan, en väldigt lång stud. tack för att du finns. efter skolan dirg jag till tha hoood, VIBY, SOLLENTUNA och där har jag varit till typ.. nu :) har spelat guitar hero fyra hela dagen lång, jag är KUNLIG på trummor :) och allt annat också, fan av kul de va :) träffade också lite folk där, adam och hand hund elliot :) sötaste! gick en promenad med den, den drack vi saft.

over and out.

Kommentarer
Postat av: jadå någon

knaset va tydligen att julia kännde sig utanför för att hon inte var social...

2008-12-17 @ 19:58:36
URL: http://natthaliiees.blogg.se/
Postat av: jadå någon

knaset va tydligen att julia kännde sig utanför för att hon inte var social...

2008-12-17 @ 19:59:09
URL: http://n.se
Postat av: amandaaaaaaaaaans

det va verkligen inte det jag syftade på, utan de som hände när du åkte hem malin? och varför leker du natta för? :s

2008-12-17 @ 20:48:57
URL: http://amandalundgrens.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha du vet varför amanda? hahah älskar dig

2008-12-18 @ 15:43:41
Postat av: Anonym

haha du vet varför amanda? hahah älskar dig

2008-12-18 @ 15:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback