skolavslutniiiiiiiiing :DDDDDDDDDDD

tjoooooooooooooooHEJSAN! vaknade med ett leende på läpparna, som alltid!!!!!! sovmorgon i dag också, en hel halvtimme, generööööööst :) vandrade till skolan och lekte cool hela dagen lång tills jag tillslut inte behövde leka längre. aaaaafter school chillade jag kvar ett tag med allesammans och typ bara satt och prata tills jag rullade hemmåt, satt vid datan och väntade mest på att malin, ia och nessi skulle komma hit för vi skulle fixa oooss till avslutiningen, och ja de gjorde vi sen drog vi tills skolan för att få våra betyg, lyssnade på massa som sjöng också, tine linda och julia sjöng :) sötnosarna! matte sjöng också, hej du är BÄST! baj tha waj, jag fick grymma betyg :) ett mvg, 5 vg och 4 g och ett ig! :))))
efter det så drog vi till centrum, träffade richard och viktor lite snabbt, samtidingt som vi stig och ringde till roligt folk för att få nått att göra.. haha :) fick inte tag på den roligaste av dom alla, LOVE :( varför svarade du inte för? :( men joel och alla andra gangsters svarade så jag, malin, anna och verran drog till älvsjö för att räffa dom, henke och ludde va där också. sen red jag på henkes rugg hem till joel, hemma hos joel tita va på film :)

JAG FYLLER ÅR OM 33 MINUTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback