skolkatalogen!?!??!?!?!?!?!?

hej alla!

kom nyss hem från träningen och nu siitter jag här och skrattar åt alla i skolkatalogen (inklusive mig själv) HERREGUD säger jag bara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ser ut som en blåst jävla brud som inte fattar nånting.. men säg mig nångång man blir njd med skolfoton...?

idag har jag varit med bästaminna, va hemma i hennes nya lägenhet, satt vid datan och checkade mass bilder från i sommras.. hallelulja! käkade gjorde vi också, lurade minnas pappa på pengar sen drog vi ut :) gick och köpte kladdkaka och julmust com vi delade på, på bussen.. blablabla tvingade william att komma til fruängen men när han tillslut skulle komma så drog vi till min träning satt bara och kollade för jag är fortfarande sjuk.. :/

i morgon är vi lediga, NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJS! resten av kvällen ska jag inte gör nångånting! HARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback