jag saknar dig annica

tjusAN, 
nu har det inte hänt så mycket, jag åkte ju till kusineins land för att fira hans åttonde födelsedag sötnosen! efter de följde towa med mig till landet i tyå fyra dagar vi gick inte utanför huset en ändå gång vi låg bara inne och kolla film, geeeeeeeeeeeeeks! haha efter de drog vi till hennes land igen va där tills idag vi solade och låg påstranden hela tiden :) haha juste, vi åkte ring efter båten och jag åkte med kalle haha de där jäcla ringen sjönk tyå så haha han höll på att drunka, eller asså de va kanske inte kul. JO de vare :) jag kom iaf hem i dag tog bussen hem sen tuben i typ en timme? segt! ja va bara hemma mali  har ringt tusen gånger och vill at jag ska gå ut och de ör kjlart jag vill gå ut skanar malin mest av allt i hela världen men jag ORKAR verkligen inte, förlåt jag älskar hela dig fast då är det inte så mycke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback