ä g e r lalalala

kvällen började med att jag gick hem till bryyyyysch elliot, haha spelade guitarhero och tvingade han att följa med ut med det dissa han totalt.. så lilla jag gick till ks och mötte, joana, anna, becca och minna vi gick till gårn och där va vi hela kvällen typ, va utanför och busade ett ag först sen gick vi in och chillla.. spelade de där spelet.. blablabla jag vet inte vad de heter men det är roligt iaf, sen rulla jag viktor max och verran mot centrum och på vägen mötte vi richard, jeppe valle och en till.. öh vemfan vare, ja just eddie* eller alex... haha! *internt* iallafall sen gik jag hem och dör av tanken att jag ska upp klockan 6 i morgon för det är match i uppsala samling kvart över åtta, jag dör hellre!

godanatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback