godmorgon folket!

fråga mig inte vad jag gör vaken men min käre fade väkte mig genom att komma in här och dammsuga och höll på att blåsa mig i aniktet och i håret.. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

fyfan, haha någonting väldigt ovanligt har hänt.. jag känner mig taggad för att plugga? va häAAäNnder? så jag ska göra det hela dagen lång! ska snart kila över till mamma och få lite hjälp med saker och ting. inget annat kul händer för mig idag, bara massa bra tv pogram i kväll one tree hill, gossip girl, och sen vare nått mer.. ska försöka ha pluggat klart tills dess iaf.

haha igår så hamnade den här låten på repeet eller vare heter, asså den spelades tusen gånger om och om igen så nu har jag den på huvet!haha sämsta låten, fast den väcker ganska många minnen!





blablablabla *moa moaa* lalalala.. :)

Kommentarer
Postat av: Alexandros

hahahaha de var ju annars jag som länkade dig låten?

2008-12-04 @ 15:37:31
Postat av: amandans

haha jaaa!

2008-12-04 @ 16:06:55
URL: http://amandalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback