hahah?

haha, jag fastnar alltid vid datan! att sitta vid datan är så jävla tråkigt? det ändä man gör är typ att logga in på msn (visa som offline) för jag orkar inte att alla skriver, haha skriver bara till dom som jag vill skriva till. sen playaheeead, haha det är också så jävla tråkigt, man kollar alla man känners pressar, alla man inte känner tittar gbn sen inget mer. kul!!!!!!!? och typ facebook? är aldrig inne på det, loggade in nyss och hade 17 nya vänner..? fattar ingenting av den där skiten. och sen kollar man alla andras bloggar... skulle lätt klara mig utan det här... HELL NO även fast jag inte ens behöver det här så har ag största tvångstankarna att jag måste sätta på datan och göra det här? :p mooooooongovarning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback