har du inga förväntningar kan du inte heller blir besviken...

hejhej, tänkte skriva något mer seriöst nu.. fast jag har ingen aning om vad jag ska skriva..
dagens planer är iallafall att bella skulle ringa när hon vaknat, det har hon inte gjort antingen sover hon fortfarande vilket jag inte tvekar en sekund på eller så dissar hon miiiig :o inte okej.. jaja, VAAAAAAKNA NU! hittar väll på nått kul med henne och joana sen senare på kvällen ska jag till verran på haloweenfeeeeest, lääängtarlängtar! för att få komma in måste man ha klätt ut sig på nått sätt.. har ingen aning om hon va seriös när hon sa det eller inte men iaf så har jag ingen aning om vad jag ska klä ut mig till, eller behöver jag klä ut mig.....? ;) nej men ska jag ta och fixa mig, sminka mig för första gången på hela lovet, vilket snart är slut.. :( buhuhuhu.. vill inte att skolan ska börja igen! jag orkar inte plus att jag ligger efter i allt, fifan måste sätta igång med det där.. orkar inte, är sjukt skoltrött orkar ingenting! jobbigtjobbigt. vet inte vad jag ska ha på mig i dag heller, har inga kläder här hos pappa, måste nu ta en tripp över till mor och hämta lite stuff. faaaaast det orkar jag inte heller, vill bara gå ut till mitt fruängen centrum och stå där med alla och leka ball och se allmänt G ut.. pffffffft!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback