hej alla

ikväll skulle jag egentligen åka till örby men orkade inte för jag är sjuk, känner mig helt seg och är förkyld cpcpcpcp :( det har inte hänt mycket för min del i kväll asså.. har pluggat och ätit glass typ?.. har varit väldigt upptagen med andra ord!
ibland blir jag så jävla stolt över mig själv, serisöt nu asså för en gång skulle så är det faktist så. jag ahr fan inte hat det lätt dom sneaste månaderna, men jag tycker att det är bättre att jag ahr det sämst än att mina vänner har det! och när det skiter sig för dom så delar jag med mig av min erfarenhet, lixom jag vet hur det känns och så. jag vet skillnaden mellan att prata med någon som förstår och någon som bara vill veta vad som här hänt och sen sprida massa rykten om det. jag försöker att vara den som alltid förstår och tro mig det gör jag. ett jävla bra tecken på att i någonting dåligt leder till någonting bra...

öhhhäm.. ville bara säga det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback