hej allesammans

Vad heter du? amanda
Vad heter du i andranamn? maria
Vad heter du i efternamn? lundgren
Vilken färg har du på ögonen? gröna
Vilken färg har du i håret? mörkt
Har du färgat håret någongång, isånnafall , vilken färg är din orginal? blondt
Hur lång är du? 173 cm
Vilken skostorlek har du? 38
Går du på någon sport? yeaah
Är du morgontrött? nja, beror på vad jag vet att jag ska göra den dagen¨
Är du datanörd? haha aa
Hur mycket är klockan precis nu? 20-.19
Vad har du ätit idag? haha, massor :)
Hur många gånger borstar du tänderna om dagen? två
Vem pratade du i telefon sist med? fellan
Har du rapat idag? japp
Har du hostat idag? nepp
Har du nyst idag? japp
Had har du för kläder på dig nu? haha, träningsshorts och ett linne
Vad har du för frisyr? Ien toffs mitt på huvet
Vem badade du sist med? haha, simmade med skolan i torsdags
Vem sa du nått till sist? pappa
Vad sa du till hon/han? aa tja
När gick du på toa sist? idag
När slog nu nån sist? idag
Varför gör du det här testet? för att jag har så jääävla tråkigt
Vad heter din rubrik? hej allesammans
Senaste film? kommer inte ihåg..
Bästa låten? min egen
Saknar du någon? nej
Senaste smset du skickade? nån timme sen
Vem skickade du det till? jacob
 Vilka är hemma hos dig just nu? pappa
Vilka 'fönster' har du uppe på datorn just nu? pa, msn haha
När sa du senast till någon att du älskar den? idag tror jag
Vilken färg har din mobil? svart och silver
Cola eller pepsi? cola!
Sjunger du i dushen? aa
Är du tsm med någon? nej
Om inte, någon på G? nej
Senaste kramen? efter träningen 
Har du någon piercing? öronen
Tittar du på tv just nu? japp
Msn? [email protected]
Pa? amandans brääh
Mobilnummer? 0762114533

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback