helgen

hej världen!

sitter just nu här och fryser sööööööööööööönder, det är sjukt jävla kallt ute! ska aldrig mer gå ut. yeeeee...
i morse vaknade jag breve en hårig turk i örby, turkens namn är gabriella robin! vet ni vem det är? inte jag heller...
fett myyyysigt vare iaf! hihi, har varit med turken hela helgen typ, vi har varit i högdalen och i hagsätra och i örby.. haha har  lärt känna lite nytt folk :) trevaaaaaans! är så jävla trätt på fruängen så de finns inte, det är så JÄVLA tråkigt i fruängen! haha fruängen fick 87 polisänmälningar under sommarlovet och typ alby eller vare va fick 11, men kan tro att det händer sjukt mycekt men icke.. kom till fruängen och stanna i en vecka, du kommer inte se nån skillnada på döden och fruängen, tro mig.  så har bestämmt med bella att inte slösa bort våra liv där, utan vi ska göra det nån annanstans :)

nu ska jag äta glass, för det är ju bra när man fryser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback