länge sen :(

tjenare hej, har inte skrivit på flera år men nu ska jag skriva lite :) just nu sitter jag på gårn med alla fula.. minna, verran,malin,vanessa och julia. idag har det inte hänt nått speciellt.. skola som vanligt sen drog minna och jag home till mig och spela tvspel och åt vitlöksbröd och pan-pizzzzzza :) mums! sen drog vi ut och nu sitter vi här och döööör med alla :)

i helgen har det inte hänt så mycket, jobbade i fredags asså på kvällen, riktigt surt med sen drog jag ut.. chilla ute bara :) i lördags va jag med max och william i hägerstensåsen med några bruds från tp, TREVLIGT :) i söndags vare bara chillipilli inget speciellt hände, va bara i richardsport och värmde oss, tråkigt :( lalalala, nu kom cornelia hit också.. orkar inte skriva mer nu! pusspåer 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback