nåt ni inte visste om mig!

Hejhej, här sitter lilla jag som vanligt :) .. iddaaag har jag ingen aning om vad jag ska göra.. eller jo det är juu haloween så skaa på feest ikväll, fett kul :) för att komma in så måste man vara utklädd, gaaaah ingen aning om vad jag ska ha på mig? för första gången ska jag även sminka mig..  hahah asso på höstlovet. Jupp, en grej ni inte visste om mig är att jag tycker abba är otroligt bra! agneta och benny o allt vad dom heter dom rooockar fett! älskar dom verkligen :) tycker om sos bäst för introt är coolt, hittade även några andra skitbra låtar när jag ladda ner deras platta från 1975! rekomnderar verkligen den till er abba fan!  här är några låtar ni kommer stöta på : So long, Mamma mia, Sos , Crazy world, Man in the middle, rock me   och många många fler! Köp den nu, eller ladda ner! var det jag hade o säga för idag, skriver imorn om jag hinner <3

Kommentarer
Postat av: johanna

haha vem e du och var e amanda ?! du har fan börjat lyssna på amy mc donald och abba, jeses :p

2008-11-08 @ 09:25:58
URL: http://johannaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback