ta fram mobilen

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
accent - ja det tror jag nog att jag har, på kinden i allafall :)

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
calleballe - vi är kompisar :)

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
danielle fjortis - hon går i min klass så i morgon typ?

ÄR NUMMER 18 SÖT?
bellas pappa - grymt söt!!!!!!!!!!!

FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 33?
djjeps - haha bulldog sa jag ju typ nyss? :)

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
andreas - genom alexandra :)

GILLAR DU NUMMER 15?
bacon - gillar är bara fönamnet :)

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN
adina - jadå, i förrgår (a)

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
ariana - i skolan i morgon tror jag :)

NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
annie - ja det är ag

VAD PRATAR DU OCH NUMMER 8 OFTAST OM?
alexandros - inget speciellt

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?
alexandra - absolut :)

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 17?
bacon - nääej

Skulle du kunna gå ut med nummer 10?
andreas - haha sure ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback