tjenis penis

hejdär, haha asså hahaha sitter i skolan som vanligt, har nyss lämnat in engelskan för andra gången fick bara g första gången så jag fick glra om hela skiten men nu är jag klar och om jag inte får vg så veeeet jag inte vad jag gör :( men lilla lu(k)as har ju hjälpt mig så hilma mycket så ofta jag inte får vg lixom ;) lalala, idag ska jag inte på träningen heller för det är nått fel mig moi och mina lungor, kan inte andas och sånt ibland lite smått jobbigt har varit hos doktor och allt men dom hittar inte felet har fått nån medicin nu som jag ska ta, så hoppas det går går över vafan.. ett jävlaörhänge har gjort så att jag har fått nån inflamation i örånsaken också?!?! och sen har jag jätte ont i öronen också..:( fan va tur att jag är så jävla bra på att klaga, för annars skulle jag inte ha nått att skriva om.. nej men nu vet ag inte vad jag ska jobba med men nåååått måste de bli iaf. dö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback