tjoe broe

hej och hallå,  belv inget skrivande igår för jag pluggade all night long och fixade provet idag,, duktigt duktigt. fick  ocså redan på att jag vi MVG I SVENSKA, HALLÅ ÄR JAG BÄST ELLER? HALLÅ JA DET ÄR JAG :) tacktacktack :):):) och vg i fysik :) fett gryyym :):):) :DDDDDDDDDDDDD

igår hände det inte myckte alls innan kvällen asså,  va träning fast jag tränade inte va bara där och kollade, kom sent för alla bussar och tunnelbanor vi skulle åka va över 10 minuter sena (vi byter tre gånger) hmpf.. aja skönt att slippa lite av träningen.. fast jag itne tränade haha..

idag vare bara chill i skolan, drog hem till henke men alle och joel hämtade martin och abra chilla, spelade gta som vanligt och söp ner joel, (JOEL SLICKADE PÅ MINA FÖTTER) för informationens skull. va på gårn med brudsen och alla boyes fan va coolt, haha har aldrig garvat så mycket som jag har gjort i dag asså, haha :) spelade skippo och gjorde inget annat, sen skulle alla till ccentrum men jag stanna kvar, pallanteeeeee körde skippo med anton och tjaffsa med william, kul :) rullade hemmåt med anton och npån matte (?) tror jag. och nu sitter jag här, ska snart sova!

godnatt allesammans!

Kommentarer
Postat av: Anton

Mattias Duvfors Höög heter han!!!!!

2008-11-25 @ 22:55:58
Postat av: amandaaaaaaaaaans

skön snubbe vare iaf :)

2008-11-25 @ 22:57:10
URL: http://amandalundgrens.blogg.se/
Postat av: Anton

jadå, han hänger ju med mig ?!?!

2008-11-25 @ 22:58:45
Postat av: Anonym

jadå, han hänger ju med mig ?!?!

2008-11-25 @ 23:00:17
Postat av: amandaaaaaaaaaans

haha det va därför jag belv förvånad...

2008-11-25 @ 23:12:22
URL: http://amandalundgrens.blogg.se/
Postat av: anton

nu fick du till det ;)

2008-11-27 @ 16:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback