uuuuntz untz untz

haha, tjenare världen!

igår skrev jag nått innan jag gick och träffade bella och adina i centrum med malin :) haha adina va ju inte liiiiite rolig, HAHA! chillade i centrum en stund sen drog vi till ks och slogs lite. hehHEhheHEH. seeeeen skulle jag hem och äta, jag åt sen mötte jag upp bella och adina vid tuben i fruängen igen, tog tubiiish till tp och köpte bus, satt och snackade lite sen drog vi oss tillbaka till fruängen och chilla på gåååårn.. bLöbLÖ O.o HHAHAHHAHAH SÅ JÄVLA FULT

idag har varit en cp dag, har varit cpglad hela dagen, skrattat åt ingenting och varit lite nere, kontiga kääääänslor! aja, man ska vara glad och det ska jag vara.. idag har jag bara varit cool i centrum såååådeså!

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback