ab00

Hej nu sitter jag här framför datan (som vanligt) och har inget att göra för jag har ju inget liv. Men då kom jag på att jag kunde slicka min pappa i rumpan så de gjorde jag, men sen så började de smaka lite mesost i min mun så jag gick bort till toaletten och drack lite vatten ur toaletten ;) ;) ;), och då plötsligt så hoppade en främmande varelse upp ur toaletten och sa; jag har ett uppdrag åt dej amanda, du ska prutta på kyyngeeen sa han, då gick jag på besök hoss kungen men då så hoppade sylvia ut från ett hörn med massa ninja kompisar och började göra ninja trix. Vi fightades för jag kan ju massa ninjatrix jag med eftersom jag gick på toalettstädarutbildning och samtidigt så hörde man musik i bakgrunden...  Everybody was kung-fu fighting
Those cats were fast as lightning
In fact it was a little bit frightning
But they fought with expert timing

They were funky China men from funky Chinatown
They were chopping them up and they were chopping them down
It's an ancient Chineese art and everybody knew their part
From a feint into a slip, and kicking from the hip

Everybody was kung-fu fighting
Those cats were fast as lightning
In fact it was a little bit frightning
But they fought with expert timing

There was funky Billy Chin and little Sammy Chung
He said here comes the big boss, lets get it on
We took a bow and made a stand, started swinging with the hand
The sudden motion made me skip now we're into a brand knew trip

Everybody was kung-fu fighting
Those cats were fast as lightning
In fact it was a little bit frightning
But they did it with expert timing

(repeat)..make sure you have expert timing
Kung-fu fighting, had to be fast as lightning

Tillslut så fick jag ett nackgrepp runt sylvias hals och jag dödade henne, sen när jag skulle prutta på kungen kom jag på hur sexig han var så jag erbjöd honom en diskborste för endast 3 kr och jag fick den sold så nu kunde jag äntligen äta middag som jag inte hade gjort på flera veckor, men då kom killarna fram som ville att jag skulle prutta på kungen och sa; du gjorde inte vad vi sa så nu måste du äta upp, dam dam damdam damd amdam mdamdamdadmamd alalalalalalallalala och tillslut så sa dom EN HEL FUCKING JÄVLA KANELBULLE!!! som smakar som vanilg, och jag ba :O :O :O :O :O sen ba :P :P :P :P :P och jag ba :D:D:D:D:D sen ba *mums* *MMMMUMS MARRABOOOU!!!* sen så gick dom därifrån, och sen gick jag till konsum och köpte ett paket med lingonsylt som skulle bli min middag, och nu sitter jag här framför min dator igen och äter på min lingonsyltsburk och jag längtar tills jag får äta upp klistermärkerna som sitter på utsidan av burken; MUMS! okej snipp snapp snut så var sagan slut.!!!!! GJORD AV: amandans ääähttt pläääjaaa och AMANDA LUNDGREN AHHHTT fäääjaaan!

Kommentarer
Postat av: Alexandros

ååååååååååååh fjant victor eller vad du nu heter det är jag och cewe som säger att amanda slickar folk i rumpan inte du!

2008-10-28 @ 00:47:28
URL: http://matcho.se
Postat av: amandaaaaaaaaaans

ahhhh visst! de är lixom deras coola grejj.. kom på nått eget vickeponken!

2008-10-28 @ 10:35:09
URL: http://amandalundgrens.blogg.se/
Postat av: Anonym

sånt får du inte skriva alexandros, nu blir det utegångsförbud!

2008-10-28 @ 18:33:47
Postat av: amandaaaaaaaaaans

haha de är ju du som lekte min mamma förrut.. vem är du cooling?

2008-10-28 @ 20:39:23
URL: http://amandalundgrens.blogg.se/
Postat av: Anonym

va vem leker din mamma?! jag är gud :)

2008-10-29 @ 15:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback