bara för att jag va seriös..

tjuh broe, har tittat på one three hill ett tag, det där men pluggandet sket sig totalt. ikväll har jag ingen lust att gå ut, ibland är det skönt att bara vara hemma, tänkte bli atackerad av mina kuddar och titta på tv hela kvällen, så jääävla mysigt. nej va gulligt lucas i one three hill nyss sa ' en vacker dag kommer du att inse hur mycket jag älskar dig, den dagen kommer jag finnas där och vänta på dig' *ledsen i ögat* nu blinkade min mobil till, näämen oj de va ett sms från min käre vän christian även kallad cewe.. ojojOJ vad stog det.. jasså 'jag runkar' trevligt! för informationen skull så stör han sig på fiskar som är gråa, och idag fickparkerade han för första gången! ni kommer att få följa denna mystiske man några veckor frammåt här i min kära blogg! något nytt nån gång ibland :) men jag ringer er, ring för fan inte mig, tjah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback