ehh, listor?

Jag är bög. Så passar på att fylla i denna söta lista! cewe är fin..

Har du pojkvän/flickvän?  Ja flickvän.
Är du kär?  Ja!
Hur tidigt stiger du upp?  kissar runt halv 7, går upp 10 över 7
Vem/vilka vet mest om dig? cewe lätt..
Gillar du att slåss? Nej, kan det inte vara fred på jorden?
Vad ska du göra ikväll? ha mysigt i sängen (a)(a)
Har du utländska föräldrar?  Ja. Pappa från Japan, mamma från Bolivia.
Var har du ont?  analen :/
Är du bra på att måla? jag är sämst.
Vem kramade du senast? love
Vad längtar du till? helgen, för då kan man träffa söta killar som ger gratis..)
Vad längtar du inte till? Flickvännen kommer hem
Sparare eller slösare?  Sparar!
Bio eller promenad? bio för där kan man strula :):):)
Är du kattig? kom o ta mig..
Rädd för insekter? nej dom är söta!
Anser du att du är stark? Kan hålla upp din stora iallafall ;)
Nämn något som gjorde dig glad igår: cewe, han betyder allt.
Vad gjorde du kl 8 i morse? exakt då klappa jag mig på magen och sa fan vad jag är mätt.
Vad har du druckit idag? Vin, gin och vindruvesaft
Vad var det senaste du åt? människo del på kille eller "riktig" mat? ;)
Vad var det senaste du köpte? Kondomer på Ica
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej men sex vid första ögonkastet är bättre.
Favoritklädsel? Naket ;)
Vad gör dig glad just nu? min hamster som dog för 5 år sen
Humör just nu: trött, har mens, ja annars äre bra!
Sommarplaner: nästa sommar ska jag bli tsm med en norsk.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? ha en snopp!
Gillar du att sjunga? i duschen låter det helt okej, fast stönar mest.
Vad längtar du mest efter just nu? Han<3
Gillar du att dansa vilt? Ja, strippa är min grej!
Vem gör så du skrattar mest? cewe
Kysste dig senast? Felicia, min tjej.
Har du åkt båt? jag har en egen finlandsfärja..
Socker eller salt? socker, lika sött som dig!
Har du gjort något busigt? om jag har.. på många killar hihi, ring mig om du vill veta vad<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback