fyfan...

Hejsan!

Sitter här och har ont jag kan knappt gå. Fyfan det beror på att jag är så ***** och då blir det så. Ni vet när man ska gå men det säger stopp som att man får en grå gurka i rumpan. Ibland vill jag ha det men när Cewe har vart där och smakar så är de inte lika härligt längre. Då är det alldelles kladdigt och gurkan aldelles torr och de är faktiskt den sämsta kombinationen som jag vet. Men vad ska man göra amore orka bry sig för folk dom har ju faktiskt inga liv. Då börjar vi bry oss om andras liv jag tycker ni också ska börja göra det. Det är så mycket enklare. Behöver inte oroa sig för nånting allting bara händer andra medans man sitter här och kissar med öppen mun och säger amore. Ni vet den där historien om turkar där säger dom amore. För er som inte vet så betyder amore jag älskar dig. Och så är det ju också!

Jag vill heta Basketmanda nu jag är så trött på det vanliga Amanda. Det finns så många Amanda och speciellt i min skola. Vi är typ 6 stycken Amanda finns säkert fler bland de små sexorna för jag är en stor åtta. Men jag fyller faktiskt år 19 december och är nästan 95a. Det är lite surt med tanke på att jag är så lång för min ålder och Alexandros är lång för sin ålder. Ändå är han närmare två år äldre än mig och kan göra så att jag får jätte ont, tyvärr. Men nu har jag väldigt tråkigt och tror jag ska sätta mig och skita. Det var faktiskt riktigt länge sen något jag uppskattar väldigt mycket. Många har inte tänkt på det men att bajsa är något väldigt nyttigt. Flera tänker äckligt att bajsa men så fungerar vi ju. Bajsar vi inte kommer det inte ut. Ut måste det komma för in ska nytt komma lite senare för oss som äter nästan hela tiden. Jag är då inte en av de som äter hela tiden eftersom att jag inte har ätit på hela dagen. Men om jag äter så tror jag att mina lår blir tjocka men det blir de ju inte. Jag har jätte fina lår och alla vet de utom jag. Jag är missnöjd med dem och det är dumt eftersom att de är så himla fina.

Puss snorungar

Kommentarer
Postat av: Alexandros

Men amanda hahahahahaha!

2008-10-26 @ 21:28:23
URL: http://matcho.se
Postat av: amandaaaaaaaaaans

eller men thaialex! :)

2008-10-26 @ 21:47:32
URL: http://amandalundgrens.blogg.se/
Postat av: Anonym

thaialex? haha

2008-10-29 @ 15:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback