godernatter

ja nu är jag så trött som man kan bli, ögonen går i kors..på riktigt. usch va skönt med höstloooooov, fast jag har ingenaning om vad jag ska göra denna vecka, sova antagligen :) varje lov brukar vi typ alltid har två träningar om dan, en på morgonen och en på kvällen men icke detta lov, vi är lediga har bara match på måndag och träning på onsdag, chiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllipillii! men de lär ju inte bli en glad tränare man möter i morgon? eller hur alexandros.....? -.-
aja, thaialex fick för sig att han skulle skriva malaka som typ betyder nått dumt på grekiska till min tränare som också är grek så de blev ju bara pannkaka av alltihop :( aja.. lalala :) nu ska jag fortsätta dunka den här http://www.DJChuckB.com/Flo_Rida_-_In_The_Ayer.mp3låten högre än va victyz kan, sen ska jag krypa ner i sängen men först ska jag visa mina skilZZZZZzzZz!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback