godmorgon!

vafaaaaaaaan idag blir det inte en bra dag, känner det på mig. det första jag ser när jag vaknar klockan 8.23 plus att den klockan var inte omställd så klockan va 07.23? HERREGUD, det var iallafall ett glasspaket som står och droppar ner på golvet med massa smällt glass i, kul? värsta pölen på golvet och massa klet överallt, ÅHHHHHHHHHHHHHH va jobbigt de va ju bara att gå upp (notera 07.24 typ) och det är höstlov. självklart kunde jag inte somna om så tittade på tv tills jag satte mig här, och sitter fortfarande här.. har lovat mig själv att inte göra det hela dagen, vi får se hur det blir med det. hungrig som in i helvete är jag också men vi har inga goda mackor hemma, så jag vet inte vad jag ska ta mig till.
just nu sitter jag och studerar mina vackra röda tånaglar och dunkar denna låt http://www2.webng.com/Halvar/[email protected] , den suger.

NEEEEEEEJ MEN HARE BRA DÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback