gooooood morgon!

godmorgon på er, idag vaknade jag iallafall lite senare.. senare än någonting med 7 iallafal, halv elva, det duger :) va sjukt trött när jag vaknade, kom ändå inte hem så sent i går elva lixom? ja jag vet inte vad det är som gör mig så trött, idag är det iallfall träning fast jag ska inte träna.. bara titta för jag har jätte ont i halsen :( inann tröningen vet jag inte vad jag ska göra, orakar inte fixa mig och allt sånt shit så det blir väll bara att träffa nån eller några, orkar inget annat.. jag vet inte vad det är med mig, känner mig sjukt osocial orkar lixom inte.. men det har väll sina anledningar,  jag orkar inte mera, någon gång måste du förstå.. jag dödar för... de du kallar misstag gör man bara en gång inte flera, om du gör det igen så ska du veta att det va den absolut sista, även fast jag inte vill det jag skulle kunna stå på samma plats och vänta på dig, men jag måste måste måste gå vidare för jag klarar inte av det här, jag hatar det, hela min kropp viker sig av minsta lilla, jag är nog inte så stark som jag har trott att jag är., om du gör ett misstag* igen så vet jag iallafall varför..snälla...  jag har varit så jävla grym på att dölja mina känslor men nu orkar jag inte mer.

nu måste jag få något nyttigt! i magen och komma ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback